czwartek, 3 stycznia 2013

Solid Explorer

Z wielką niecierpliwością oczekiwałem na moment, w którym autor mojego ulubionego managera plików wyda wersję finalną swojej aplikacji. 16 grudnia stało się. Solid Explorer Beta został przemianowany na wersję Trial, co mogło oznaczać tylko jedno. Musi być także Unlocker. I był. Za 6 złotych. A ja bez zastanowienia od razu go kupiłem. Dlaczego?
Jest kilka powodów... Bo każdy kto lubi korzystać na swoim komputerze z aplikacji takiej jak Total Commander będzie miał pewne nawyki, które chciałby wykorzystywać na smartphonie. A TC dla Androida już jest i niestety nie działa tak jak bym chciał. W SE obsługa 2 paneli w trybie portret jest intuicyjna i bardzo przyjemna, interfejs użytkownika chyba jeden z najładniejszych jakie widziałem, a w dodatku wspiera usługi chmurowe takie jak Dropbox, Google Drive, Box czy Skydrive. Jeśli dodamy tutaj wybudowany edytor tekstu, dzielenie plików po WiFi za pomocą FTP, uprawnienia Root, obsługę zip i mnóstwo innych funkcji to okaże się, że mało która aplikacja jest tak dobrze przemyślana jak SE.
Polecam sprawdzić i przetestować. Ja się zakochałem.
Link do Solid Explorer Trial na Google Play.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz